donderdag 5 maart 2015

Blog aangemaakt!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een blog aangemaakt. Via dit blog wil ik mijn creatieve uitspattingen met jullie delen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog een beetje uit moet vinden hoe zo'n blog nu precies werkt. Maar dit moet goedkomen.
Ik ben jaren geleden begonnen met het maken van 3Dkaarten. Het kaarten maken heeft een tijdje op een laag pitje gestaan, maar nadat ik mijn middelbare school klaar had, ben ik langzaam aan weer begonnen. Vanaf toen heb ik me meer gericht op het maken van scrapkaarten. Hierbij gebruikte ik een ingekleurde stempelafbeelding of een plaatje. Sinds een aantal maanden heb ik ook het Art Journalen ontdekt. Iets waar ik enorm van kan genieten Het heeft me vooral geleerd om dingen los te laten, niet alles hoeft perfect!
Sinds een klein jaar zit ik ook bij een, wat wij liefkozend noemen, "knutselclub". Hierbij maken we allerlei projecten, zoals een krans, een kandelaar, maar ook bijvoorbeeld een fairy garden.

Al deze creatieve uitspattingen zal ik hier voorbij laten komen. Ik hoop dat het jullie kan inspireren of in ieder geval ideeën kan geven.

Tot snel!

Groeten, Monique XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten