maandag 16 maart 2015

Dutch Doobadoo Challenge #2

Laat ik ook maar de stoute schoenen aantrekken en gewoon een keer meedoen met een challenge. Vooral de sketch challenge van Noor! Design en van Dutch Doobadoo spreken me erg aan. Waarom? Omdat je een basiskaart moet maken (de sketch) en vervolgens het geheel naar eigen inzicht kan aankleden en dus versieren. Echt super om te doen. De vraag is dan alleen: wanneer is de kaart af? Nog even een steentje hier of een bloemetje daar. Dit is m geworden:


Weer eens wat anders dan een standaard kaart. Het designpapier had ik nog liggen. Zoals je ziet heb ik een magnolia stempel ingekleurd. Daarnaast heb ik een stans van Noor design gebruikt. Die heb ik ook overgetrokken op kraftpapier en uitgeknipt:


Daarna heb ik dat dus op elkaar geplakt. Verder een leuke bloementoef (dit was ook een opdracht bij de sketch).


En met een paperart in de hoek en wat houten sterren, vond ik de kaart af!



Ik doe met deze kaart dus mee met de challenge. Ik ga de link er vlug bij zetten.

Liefs
Monique xx

1 opmerking: