maandag 9 maart 2015

Hoera; 35 jaar

Hallo allemaal,

afgelopen weekend had ik een verjaardag en zij werd 35 jaar. Dat vroeg natuurlijk om een speciaal kaartje. In het Noor magazine had ik een leuk kaartje gezien als voorbeeld. Raffaelle Perego had dit kaartje bedacht. En ik heb het dus nagemaakt naar eigen idee. Dit is het geworden:

 
 Zoals je ziet, is het designpapier naar buiten gevouwen (gerold een beetje). Ik heb hierbij gebruik gemaakt van een paperpad van Studio Light. Verder komt er veel van Noor design: de afbeelding, de randstans en de vlinder bovenaan. Hier zie je nog een aantal detail foto's:


 
 De randjes van de vlinder heb ik bewerkt met een versamark pen en daarna met embossingpoeder bestrooid. De tekst heb ik ook met versamark gestempeld en daarna embossing poeder erover gedaan.

Al met al was ik erg blij met het kaartje. Nu weer op naar het volgende kaartje :)

Liefs
Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten