donderdag 12 maart 2015

Love

Lang geleden heb ik eens dit home deco project gemaakt. Het mdf bord kwam van de action en ook het papier kwam daar vandaan. Dit papier heb ik eerst overgetrokken, daarna uitgeknipt en vervolgens heb ik alle randen bewerkt met distress inkt. Ook het hout heb ik bewerkt met distress om het een oudere look te geven. Daarna heb ik het papier met mod podge erop geplakt.

De afbeelding is van Magnolia en heb ik met distress markers ingekleurd. De stansjes komen van Noor design. Samen met wat knopen, bloemen en een stuk kant heb ik het figuur verder versierd. Het staat nu bij ons in de keuken. Ik ben er nog steeds blij mee!


Tot de volgende keer!

Liefs
Monique xx

3 opmerkingen:

  1. Leuk om MDF te pimpen is altijd een hele leuke home-deco waar je lang van kan genieten. Ik vind 'm er prachtig uit zien.

    groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pas in blogland zie ik, welkom!!! Ik ben dan ook gelijk je eerste volger geworden...:-), hoe leuk is dat?
    Ben weg van je schatkistje en hoop nog meer mooie creaties van je te zien.

    Creatieve groetjes, Gaby

    dol-fijnecreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk gaby. Ik ga gelijk n kijkje nemen op je blog ;)

      Verwijderen