vrijdag 17 april 2015

65 jaar

Mijn schoonvader werd 65 jaar! Dat is natuurlijk reden voor een feestje, maar voor het creatieve deel van mij: reden voor een bijzondere "kaart". Het versieren van MDF blijf ik leuk vinden, dus voor deze gelegenheid heb ik een MDF deurhanger gekocht (bij de Foamtastische huiskamer in Goirle). Een leuke stempel van Scrapberry, cijferstencil van Dutch Doobadoo en een gewonnen papier blok van Noor! design zorgde voor mijn basis. Dit is uiteindelijk het resultaat geworden:
 Zoals je ziet heb ik de MDF deurhanger voorzien van een hout look door een papier uit het blok te gebruiken. Een aantal grotere "planken" uit het blok heb ik daar dwars overheen geplakt. Deze had ik gemat op een stuk kraftpapier. De cijfers komen van een nieuwe stencil van Dutchdoobadoo. Deze teken je over en knip je uit. Ook de cijfers zijn gemat op krafpapier.


De stempel is van Scrapberry. Mijn schoonvader houdt van foto's maken, dus deze stempel was wel leuk om erbij te gebruiken. De stempel is ingekleurd met Distress markers op aquarelpapier. Daarna heb ik de stempel uitgeknipt.


Tot slot heb ik de filmstrip en gears van Noor! design uit kraftpapier gestanst. Deze heb ik bewerkt met Frantage embossing poeder en distress inkt om ze wat meer te laten spreken.


En toen was de hanger klaar. Omdat het voor een man is, voeg ik niet te veel tierelantijntjes toe. Dat vind ik niet zo passen.
Ik ben benieuwd wat jullie van de hanger vinden. Laat gerust een reactie achter en wordt volger van mijn blog.

Liefs
Monique xx


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten