dinsdag 2 juni 2015

Art Journaling op canvas

Hallo allemaal,

vandaag ben ik er met een art journal pagina. Deze heb ik gemaakt op canvas. Dit is uit een pak met losse canvasbladen. Ik moet nog even bedenken wat ik ermee ga doen: opspannen of ergens op plakken (op karton of greyboard ofzo). Ik denk het laatste en dan uiteindelijk al mijn "meisjes" achter elkaar in een zelfgemaakt boekje.
Dit is het resultaat:

Hieronder zie je de foto's die ik steeds tijdens het proces heb gemaakt. Zo zie je hoe ik haar heb opgebouwd.






Ik heb gewerkt met acrylverf, waterverf, portfolio's (oliekrijt), stempel, stencils en zwarte en witte pen (sharpie en uniball signo).
Iets totaal anders dan kaarten, home deco of mdf projecten, maar echt één van de leukste dingen om te doen, vind ik. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

Liefs
Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten