maandag 22 juni 2015

Verjaardagskaart

Hallo allemaal,

vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien:
Deze heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn schoonmoeder, bijna 2 weken geleden. Het stempelafdrukje is van scrapberry. Ik heb deze ingekleurd met mijn distress markers. De vleugels heb ik met h2o ingekleurd, waardoor het wat glitters krijgt. Op de foto is het helaas niet heel goed te zien.
Het is dus een easelkaart geworden. Ik vind het altijd wel leuk om een wat apartere kaart te maken en niet de standaard rechthoek of vierkant. Maar daar is natuurlijk ook niets mis mee!
In de hoekjes heb ik een stans van Noor! design gebruikt, evenals achter de stempel. Beiden heb ik gemat op zwart papier. De tekststempel is ook van Noor! design. Deze heb ik met versamark en groene embossingpoeder bewerkt. De tekst heb ik zelf uitgeknipt en gemat op zwart papier. Vervolgens met foamblokjes en lijm schuin opgeplakt waar heb easelgedeelte dan achter kan staan (zodat het rechtop blijft staan).
Ik vind het een leuke kaart geworden, vooral omdat ik wat andere kleuren heb gebruikt dan ik normaal gebruik. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

Liefs
Monique xx

2 opmerkingen: