maandag 6 juli 2015

Beterschap

Hallo allemaal,

hierbij weer een nieuw kaartje van mij. Ditmaal een beterschapskaart. Ik maak ze niet vaak. Dus het was voor mij even zoeken hoe ik dit ging maken. Het model van de kaart heb ik afgeleid van een SOL (scrap online) van Noor! Design van een tijd geleden. Ik heb alleen een bloemvorm in het midden gebruik ipv een hart vorm. Omdat het een beterschapskaart is, heb ik m vrij rustig gehouden. Dit is de kaart geworden:


Ik heb wit cardstock gebruikt en het design papier is van Studio Light. Het plaatje (de bloem in het midden) is een stansvel van Studio Light, ontworpen door Janneke Brinkman. Ik ben normaal niet meer zo van 3D, maar omdat dit een stansvel is, hoefde ik dus niets te knippen. Erg fijn! Aan de zijkanten heb ik stanzen van Noor! Design gebruikt. Daarnaast heb ik ook letters van Noor! Design gebruikt om het woord "beterschap" op een label te plakken. Ik heb alle randjes bewerkt met Distress Inkt Victorian Velvet. Hieronder nog een wat duidelijkere foto:

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Met deze inzending doe ik ook mee aan de knutselsenkadootjes.blogspot.nl challenge!

Liefs en tot de volgende keer!
Monique xx

2 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Monique!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Bedankt voor je deelname.

    Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen