woensdag 1 juli 2015

CAS kaartjes

Hallo allemaal,

vandaag 2 simpele kaartjes, oftewel CAS kaartjes (CAS = clean and simpel). Deze kaarten heb ik vorige week voor vaderdag gemaakt en ik had niet echt veel tijd. Het idee voor deze kaarten heb ik opgedaan bij de Noor! Design vriendinnendag van afgelopen september. Daar hadden we deze met vlinders gemaakt. Nu dus met wat mannelijkere stempels. 
Het formaat van de kaart is 10 bij 15. (10 bij 30 dubbelvouwen). Daar heb ik een randje vanaf gescheurd en aan de binnenkant een blauw papier geplakt. De voorkant heb ik verder bewerkt met grunge stempels (van Noor! Design) met grijze inkt (memento). Daarna heb ik stempels van de action in verschillende kleuren blauw los gestempeld, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Voordat ik deze heb opgeplakt, heb ik een stuk touw eronder geplakt. Een simpele tekststempel (van Marianne Design) en een strik langs de zijkant maakt de kaart verder af.


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Tot een volgende keer.

Liefs
Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten