woensdag 8 juli 2015

DDBD Box Baroque

Hallo allemaal,

hier ben ik weer met een nieuw projectje. Deze keer heb ik gebruik gemaakt van een nieuwe DDBD mal. "box baroque" heet deze. Hiermee maak je een soort bakje waar je wat leuks in kunt doen voor de jarige of, in dit geval, iemand die geslaagd is. Dit is mijn uitwerking geworden:

Ik heb de mal overgetrokken op kraftpapier en daarna delen van de mal overgetrokken op designpapier. Vervolgens alles aan elkaar geplakt, nog wat losse delen designpapier hier en daar erop. De stempel heb ik ingekleurd met distress markers op aquarelpapier. Binnen in het doosje heb ik nog wat blaadjes en bloemen geplakt. Ook een envelop heb ik erin geplakt zodat ik daar nog wat geld in kon doen. Hier nog wat foto's:
                                 

                                 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en tot de volgende keer!
Monique xx

2 opmerkingen:

  1. Leuk cadeautje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi, heel leuk kadootje en mooi gemaakt Monique. groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen