woensdag 9 september 2015

Update bezigheden

Hallo allemaal,

ondertussen is het alweer 2,5 week stil vanuit mijn kant. Maar dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten, integendeel. Ik ben hard aan de slag gegaan met onder andere mijn Project Life vakantiealbum. Ik vindt het heerlijk om hierin bezig te zijn. Uitzoeken van kaartjes, foto's, embellishments. En dan nadenken: waar wil ik welke tekst, waar wil ik welk pareltje of washi tape stukje? Echt super om mee bezig te zijn.
Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik nog niet helemaal overtuigt ben van Project Life; het overzichtelijk lezen van onze vakantieavonturen en de bijbehorende foto's bekijken, lukt niet echt. Het is in mijn ogen nogal "rommelig", maar dit kan natuurlijk ook liggen aan de manier waarop ik dit doe. Wellicht wanneer ik met cardstock zou werken en alle kaartjes zelf zou snijden, dat het dan anders is. Dan kan ik voor 2 of 3 verschillende cardstock per spread kiezen die ook nog eens heel goed bij elkaar passen. Ach, ik weet het niet. Ik maak dit zo ie zo nog af en blijf lekker youtube en pinterest bekijken om ideeën en inspiratie op te doen. We komen er wel ;)


Daarnaast ben ik vanmorgen ook bezig geweest met een inhaal slag als het gaat om de love list challenge van Scrapdelight. Ik loop nu nog "maar" een maand achter ;). Ik ga zorgen dat ik een klein bakje of iets heb staan met een paar spulletjes. Die kan ik dan pakken en aan de slag. Zo'n lijstje kan in een kwartier, hooguit half uur af zijn. Een spread van mijn vakantiealbum (dus 2 pagina's naast elkaar), duurt al minimaal 2 uur. De lijstjes kan ik dus makkelijk een keer tussendoor maken, maar dan moeten de spullen wel bij de hand liggen ;)
Afgelopen maandag was ook mijn petekind jarig. Hiervoor moest ik natuurlijk ook een kaart maken en aangezien hij fan is van Skylanders, was de keuze snel gemaakt voor een plaatje daarvan!

Komende vrijdag hebben we ook weer een "kaartmaakdate" staan met mijn moeder en een vriendin. Dan kunnen we ook weer kaarten maken! Dat is niet alleen fijn omdat je die avond "verplicht" iets maakt, het is ook nog eens gezellig! Soms zo gezellig dat we amper iets doen..... maar ja, dat is dan weer niet zo erg :)

Ik hoop volgende week een wat meer uitgebreidere post met meer foto's te kunnen posten. Wanneer jullie iets willen weten of nieuwsgierig zijn naar iets, laat het me weten!

Liefs en tot de volgende keer
Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten