donderdag 26 november 2015

MDF hanger - Studio Light

Hallo allemaal,

vandaag heb ik weer een nieuw project om te laten zien. Ik heb deze keer een MDF hanger gemaakt van Studio Light. Dit zijn gewoon kant-en-klare pakketten die je makkelijk omtovert tot iets super leuks voor in huis. Je hebt ook losse MDF vormen die je kunt versieren, maar dit was dus een kant-en-klaar pakket. Het pakket bestaat uit: 3 MDF vormen, 1 a4 design papier vel, 1 vel met diverse plaatjes (3 grote 3D plaatjes) en een blad met een korte uitleg. Het enigste wat je verder nodig hebt, is modpodge voor het vastplakken van het designpapier op het mdf, lijm en foamblokjes voor de plaatjes en evt wat lint zodat je er een echte hanger van kunt maken.

Hier zie je mijn resultaat:

Ik heb zowel de voorkant als de achterkant beplakt met het designpapier. Als je dat een beetje uitmeet, krijg je dat goed uit het a4 vel wat erbij zit! Omdat ik nog wat plaatjes uit het designvel over had, heb ik op de achterkant ook nog wat geplakt. Ik zal de voorkant even wat duidelijker laten zien:
 

Zoals je misschien kunt zien, heb ik de randen bewerkt. Dit heb ik gedaan met paper soft color van viva decor. Dit zou je ook met distress inkt of wellicht wat gesso kunnen doen. Maar je kan het ook niet doen natuurlijk. Dit is een beetje wat je zelf het leukste vind. Verder heb ik hier en daar nog wat accenten aangebracht met InkaGold, ook van Viva decor. Zo geef je net een beetje bling aan je project.

Tot slot nog de achterkant van het project.
Mocht je dit "live" willen zien, dan kan dat! Het project heb ik namelijk gemaakt voor de Foamtastische Huiskamer. Deze hobbywinkel zit in Goirle in het centrum.

Liefs en tot de volgende keer.

Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten