maandag 21 maart 2016

Noor! Vriendinnendag

Hallo allemaal,

afgelopen vrijdag ging ik samen met mijn moeder naar de Noor vriendinnendag in Waspik. Een leuke worskhopdag georganiseerd door Noor design. We volgden 4 workshops waarbij we natuurlijk werkte met producten van Noor design. Dit hebben we gemaakt:

De eerste workshop was een kaart met een wat aparte opening. Op deze foto kun je goed zien wat ik bedoel:
Een super leuk project met een verborgen tag die het, vind ik, dan weer extra leuk maakt. De kaart is nog niet helemaal af, dus ik heb deze week nog wat te doen! Zoals je hieronder kan zien, moet ik de tag nog versieren. Ook de voorkant (het rondje) kan ik nog verder versieren met bv een vlinder en wellicht wat meer bloemetjes!

De tweede workshop stond in het teken van pasen, wat natuurlijk alweer bijna is:
Het was even goed meten en de beschrijving goed lezen, maar uiteindelijk is het een leuke kaart met doosje geworden. Ook leuk om bijvoorbeeld theelichtjes cadeau te geven ipv paaseitjes. Het geeft de kaart toch iets extra's vind ik. Normaal maak ik geen paas kaarten, dus leuk om dat tijden een workshop te doen.

Vervolgens hadden we lunchpauze en konden we lekker neuzen op de koopjesmarkt. In de winkel gaf Jolanda Bergmans uitleg over de mini gelli plates in combinatie met distress ink. Deze had ik al besteld en ik ben er super blij mee!!!(maar daarover meer in een volgend blog).
Na de pauze, gingen we aan de slag met de derde workshop:
Een pocket letter vind ik leuk om te zien en ook leuk om te maken. Zeker dit onder water thema vind ik helemaal te gek. Ik zal het zelf echter niet vaak maken, omdat je dit toch minder snel cadeau geeft aan iemand (en het swappen vind ik te veel werk ;) haha).

De laatste workshop was weer een kaart:
We kregen het papierblok waarmee we werkten cadeau van Joy crafts, dat is natuurlijk mooi mee genomen! De wikkel kostte wat moeite om te maken, maar is uiteindelijk gelukt! Thuis heb ik de kaart verder afgemaakt met een gelli plate afdruk in het midden.

Het was weer een leuke, geslaagde dag met genoeg ideeën om ons te inspireren!

Tot de volgende keer weer!

Liefs
Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten