maandag 4 april 2016

Uit de oude doos...

Hallo allemaal,

afgelopen week ben ik lekker aan het spelen geweest met de mini gelli plates. Daar heb ik jullie al over verteld in mijn vorige blogpost, dus ditmaal een blog over iets wat ik lang geleden gemaakt heb. Dit om cadeau te geven aan mijn neefje en nichtje die met de avond4daagse mee liepen. De standaard snoepzak is ook maar zo saai toch?
Ik had kleine cadeautjes gekocht en heb deze verpakt in zelfgemaakte cadeauverpakkingen.

Voor de linkse heb ik een card art mal gebruikt van DDBD (de pillowbox). Deze heb ik versierd met gekleurd papier en designpapier. Een stans van Noor design voor het venster en met stempels de tekst "A4D" gestempeld.
Voor de rechtse heb ik een shape art mal gebruikt van DDBD. Designpapier is van studio light en ook daar heb ik "A4D" op gestempeld. De tekst "avond 4 daagse" vond ik te lang ;)
Aan beide heb ik een lintje gemaakt zodat ik de cadeaus om hun nek kon hangen.

De kinderen waren er blij mee!

Tot de volgende keer weer.
Liefst Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten