maandag 23 mei 2016

60

Hallo allemaal,

zoals ik in de vorige blogpost al aangaf: soms is iedereen tegelijk jarig en worden ze ook nog eens allemaal even oud. Voor de volgende jarige job die 60 werd, ben ik aan de slag gegaan met een patroon uit de facebookgroep 'Be challenged'. In die groep krijg je iedere maand een andere uitdaging (vaak een patroon voor een kaart) waarmee je aan de slag kan. Voorwaardes zijn dat je dit patroon niet met anderen deelt (dan blijft het exclusief voor alleen de leden van de groep) en dat je 1 x per 3 maanden mee doet. Ik moet zeggen dat ik al super leuke patronen heb gekregen in de groep. Ik verwijs jullie er daarom ook graag naar.

Ditmaal dus een kaart volgens een patroon. Omdat de jarige job wel een vogelliefhebber is, ben ik met de stickers van de action aan de slag gegaan en heb deze gekleurd met de brushmarkers. Eerlijk gezegd, zijn de stickers een leuk idee, maar een crime om mee te werken. Ik trok ze snel kapot of ze zaten niet goed uitgestanst op het vel waardoor je ze dus snel kapot trok. Niet ideaal dus, maar ik heb er het beste van gemaakt. Dit is mijn kaart geworden:



Tot de volgende keer weer!

Liefs Monique xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten